Zákazník náš protivník nebo partner?

Geffroy Edgar K.

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Management Press
ISBN
80-7261-034-1
EAN
9788072610341
Počet stran
197
Rok vydání
2001
Formát
A5
Na stále konkurenčnějších trzích ztrácí tradiční marketing svou dřívější účinnost. Ústřední článek trhu - zákazník - se proto stává nikoli živým terčem, nýbrž předmětem pozorné péče, jejíž kvalita a účinnost rozhodnou o výsledku všech prodejních aktivit. Clienting jako ucelená koncepce úspěšného německého autora a poradce tak revolučním způsobem mění pojetí celé oblasti prodeje. Překlad z němčiny Jiří Pondělíček. (clienting nahrazuje marketing a radikálně mění způsob prodeje)
Zákazník náš protivník nebo partner?

269 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu