Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

Brott Armin

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
256
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2006
Formát
A5
ISBN
80-7261-107-0
EAN
9788072611072
Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky, boří vžité mýty, předsudky i důmyslné teorie, aby naši pozornost obrátila k samým základům reklamy a její efektivnosti. Ukazuje i to, jak se změnila pravidla hry v reklamní branži. Chcete-li vědět, jak porozumět chování svých zákazníků, jak budovat značku, ale zvyšovat přitom i tržby a zisk, jak integrovat firemní komunikaci, dělat správný marketing a reklamu, která nevyhrává jen ceny na soutěžních přehlídkách, ale opravdu prodává, bude pro vás kniha Sergia Zymana, jehož magazín Time zařadil mezi tři největší prodejce dvacátého století, povinnou četbou. Překlad z angličtiny Irena Grusová.
Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

Ostatní s tímto titulem kupují:

Copywriting

Copywriting

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu