Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Zyman Sergio

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
216
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2005
Formát
A5
ISBN
80-7261-134-8
EAN
9788072611348
Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na líbivě znějící poučky – nejde o to, aby zákazníci vaše produkty milovali, ale aby je kupovali! Po Zymanově "Konci reklamy..." tak přichází další skvělá a strhující lekce účinného marketingu.
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Ostatní s tímto titulem kupují:

Jak na sítě

Jak na sítě

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu