Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Intuitivní reklama

Toman Miloš

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
252
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2006
Formát
A5
ISBN
80-7261-139-9
EAN
9788072611393
Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také mnohem vyšší účinnosti. Stejně jako u ostatních přístupů je i zde základem psychologie, ovšem nikoli v podobě nástroje k získání převahy a oklamání zákazníka, ale jako prostředek navazující rovnoprávný dialog a spolupráci mezi dodavatelem a jeho zákazníkem. V době, kdy se stále častěji hovoří o přesycenosti reklamou a růstu odmítavých postojů k ní, je tento přístup jedním z receptů, jak krizi reklamy uniknout a naopak jí využít k svému prospěchu.
Intuitivní reklama

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu