Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

Management partnerství s dodavateli

Nenadál Jaroslav

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
328
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2007
Formát
A5
ISBN
80-7261-152-6
EAN
9788072611522
Kniha významného domácího odborníka seznamuje s hlavními procesy budování tzv. programů partnerství s dodavateli i s vhodnými metodami a nástroji jejich rozvoje (hodnocení a výběr vhodných dodavatelů, společné plánování s dodavateli, posuzování vyzrálosti managementu u dodavatelů, ověřování shody dodávek, hodnocení výkonnosti u dodavatelů, neustálé zlepšování u dodavatelů aj.) a přináší řadu konkrétních případových studií, na nichž jsou ilustrovány příklady dobré i špatné praxe. Ukazuje, že princip partnerství je jedním ze základních principů moderního managementu a že nová kvalita těchto vztahů je pro organizace, které se vydaly na cestu podnikatelské excelence, naprostou nezbytností. Kniha je určena vedoucím pracovníkům organizací všech typů, kteří se podílejí na rozvoji systémů managementu, manažerům v oblasti nákupu a prodeje, manažerům jakosti i pracovníkům dalších funkčních oblastí.
Management partnerství s dodavateli

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu