Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Ogilvy o reklamě, 4. vydání

Ogilvy David

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
224
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2007
Formát
A5
ISBN
978-80-7261-154-6
EAN
9788072611546
Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam. Překlad z angličtiny Hana Škapová.
Ogilvy o reklamě, 4. vydání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu