Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketing v pohybu

Dipak C. Jain

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
176
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2007
Formát
B5
ISBN
978-80-7261-161-4
EAN
9788072611614
Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing. Aby se firmy s touto skutečností vyrovnaly, musí změnit svou marketingovou strategii a přizpůsobit ji novým globalizačním a hyperkonkurenčním trendům. Kniha ukazuje, jak takovou strategickou změnu uskutečnit a jak prosadit toto nové marketingové paradigma v oblasti vytváření tržních příležitostí. Vychází s úvodní poznámkou autorů k českému vydání.
Marketing v pohybu

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu