Strategie firemní komunikace, 2. vydání

Horáková Iveta

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
256
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2008
Formát
A5
ISBN
978-80-7261-178-2
EAN
9788072611782
Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy.
Strategie firemní komunikace, 2. vydání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu