Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikac

Halada Jan

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
300
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2007
Formát
A5
ISBN
80-7277-266-X
EAN
9788072772667
Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikac

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu