Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketing Studie z mezinárodní praxe

Koprlová Jana

Dostupnost
skladem
Vydavatel
DonauMedia
ISBN
978-80-7350-084-9
EAN
9788073500849
Počet stran
205
Místo vydání
Bratislava
Rok vydání
2009
Formát
A5
Kniha určená nejširším podnikatelským vrstvám stejně jako studentům škol ekonomických a obchodních oborů měla ve svých třech předchozích slovenských vydáních velký ohlas. Není totiž ani klasickou učebnicí, ani teoretickou publikací o marketingu - její koncept i zaměření jsou zcela jiné. V několika kapitolách věnovaných konkrétním nadnárodním firmám nebo hospodářským odvětvím (od filmu po automobilový průmysl) ukazuje marketingové principy obecně použitelné při jakémkoliv podnikání, zejména takovém, které usiluje o získání nových trhů na domácí půdě i v zahraničí. Činí tak zajímavou formou, ve které se stovky detailních, zdánlivě nepodstatných informací a údajů, slévají do širokého proudu hlavních trendů. Navíc nejde o suché výčty faktů, ale o mimořádně čtivé texty podané beletristickým způsobem a ilustrované velkým počtem grafů, tabulek a přehledů. Kniha je vhodná jako doplňková učebnice. Kniha je vhodná pro prodejny odborné literatury a velká knihkupectví s oddělením ekonomické literatury.
Marketing Studie z mezinárodní praxe

295 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

Marketing 4.0

Marketing 4.0

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu