Zařazeno v kategoriích: PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA, Pedagogika

Metody aktivního vyučování

Sitná Dagmar

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
150
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2009
Formát
A5
ISBN
978-80-7367-246-1
EAN
9788073672461
Spolupráce žáků ve skupinách Rámcové vzdělávací plány tvoří pouze "obecný rámec" vzdělávání, stanovující základní obsah výuky a vzdělávací kompetence s tím, že vlastní náplň vzdělávání, způsoby a formy předkládání učiva se ponechávají na učiteli. Příkladem vhodných, efektivních a na žáka orientovaných vyučovacích metod jsou metody aktivního učení formou spolupráce žáků ve skupinách. První část seznamuje se základní charakteristikou těchto metod, s principy jejich přípravy, zásadami vedení vyučovacích hodin a hodnocením práce žáků. Druhá část obsahuje jednotlivé vyučovací metody (např. brainstorming, hraní rolí, případová studie, mentální mapování) spolu s praktickým návodem na jejich přípravu, vedení a hodnocení. U každé vyučovací metody jsou připojeny návrhy na vhodná pracovní témata. Kniha je určena učitelům všech typů škol a studentům pedagogiky
Metody aktivního vyučování

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu