Úvod do teorie masové komunikace, 4. rozšířené a přepracované vydání

McQuail Denis

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
640
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2009
Formát
B5
ISBN
978-80-7367-574-5
EAN
9788073675745
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií. Z obsahu: Teorie médií, pojmy a modely, masová komunikace a kultura, mediální struktury a instituce, produkce mediální kultury, účinky médií na jedince a společnost.
Úvod do teorie masové komunikace, 4. rozšířené a přepracované vydání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu