Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketing. Základy marketingu (Učebnice učitele)

Moudrý Marek

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
160
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2009
Formát
A4
ISBN
978-80-7402-002-5
EAN
9788074020025
Sada učebnic Marketing má za cíl jednak poskytnout studentům středních odborných škol základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a jednak iniciovat snahu o další poznávání této disciplíny. Marketing lze definovat jako vědu a umění. Proto i samotné pojetí učebnic je zaměřeno na rozvíjení schopností kreativního myšlení a vede žáka k pochopení marketingových činností ve firmě. Učebnice učitele Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky. Proč využít právě tuto učebnici? Její struktura vychází z Rámcového vzdělávacího plánu MŠMT Ekonomika a podnikání. Lze ji aplikovat i v rámci jiných RVP, které požadují zařazení výuky marketingu do školského vzdělávacího programu. Učebnice učitele obsahuje: * přepis učebnice včetně doporučených zápisů * rozšiřující texty k probírané látce * příklady včetně řešení * testy včetně řešení * netradiční aktivizační metody vedoucí k pochopení výuky, opět včetně řešení.
Marketing. Základy marketingu (Učebnice učitele)

330 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu