Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Základy marketingovej komunikácie

Foret Miroslav

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Eurokódex
ISBN
978-80-89447-11-4
EAN
9788089447114
Počet stran
232
Místo vydání
Bratislava
Rok vydání
2009
Formát
B5
„...Struktura práce má svou logiku, jedná se o obsahově vynikající a hutné dílo. Velmi rozsáhlý seznam použitých zdrojů a citované literatury svědčí o hlubokém odborném „záběru“ publikace a objektivním zpracování pojednávané problematiky. Kniha podchycuje všechny aspekty marketingové komunikace a představuje komplexní materiál pro studium předmětu stejného jména. Vydání této publikace pro potřebu výuky základů marketingové komunikace považuji za vysoce přínosné i z důvodu motivace studentů. Práce je nejen psána ve svěžím a odborně fundovaném stylu, je rovněž z pohledu didaktického doplněna o řadu skvělých přehledů, grafů a tabulek. Tím text získává na poutavosti a zajímavosti.“ doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.
Základy marketingovej komunikácie

404 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

Cíl II

Cíl II

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu