Zařazeno v kategoriích: Marketing a reklama, EKONOMICKÁ LITERATURA

Marketing

Doležal Michael

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-210-3500-5
EAN
80-210-3500-5
Počet stran
178
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2004
Formát
A4
Kniha podává přehled historického vývoje marketingu, základní koncepce,hlavní principy a nástroje marketingového řízení. Zahrnuje analýzu příležitostí na trhu, segmentaci, vypracování marketingového mixu, marketingové strategie a analýzu portfolia.
Marketing

287 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu

Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás informovali, že stále fungujeme a snažíme se objednávky vyřizovat co nejrychleji. Osobní vyzvednutí je možné - více informací najdete v kontaktech.