Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

Úloha manažerů v řízení podniků

Havlíček Karel

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
88
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2009
Formát
A4
ISBN
978-80-7408-026-5
EAN
9788074080265
Publikace seznamuje čtenáře se základy manažerského řízení podniků. Slouží především jako navazující literatura ke klasické literatuře zaměřené na teoretické základy managementu. Cílem autora je seznámit studenty a čtenáře zejména s tím, co je nezbytné pro praktické řízení konkrétních firemních útvarů, jaké jsou povinnosti jednotlivých manažerů, v čem spočívá jejich odpovědnost při řízení podnikových procesů a jakými kompetencemi by měli být vybaveni. Cílem publikace je srozumitelně vysvětlit základní podnikové aktivity, které manažeři musejí zvládnout, jejich význam a vzájemnou propojenost. Autor se snaží popsat řízení podniku jako logický a napříč firemními úseky provázaný proces. Předložená publikace je jak vhodnou studijní pomůckou pro studenty vysokých škol oboru Řízení podniku tak i pro manažery na všech stupních řízení.
Úloha manažerů v řízení podniků

Ostatní s tímto titulem kupují:

Management

Management

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu