Zařazeno v kategoriích: Finance a podnikání, EKONOMICKÁ LITERATURA

Řízení vztahů se zákazníky (Jak úspět na trzích B2B)

Šašek Miloslav

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
ISBN
978-80-7408-025-8
EAN
9788074080258
Počet stran
114
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2010
Formát
A4
Publikace vystihuje podstatu moderního řízení vztahů se zákazníky. Autor dokázal velmi dobře skloubit praktický úhel pohledu s teorií a logickou formou vystihuje principy i východiska CRM, a to od navázání vztahu podniku se zákazníkem, přes jeho aktivní rozvoj, až po fázi ukončení vztahů. Text je věnován celému procesu rozvoje vztahů, od výběru potenciálních zákazníků, přes identifikaci jejich potřeb a požadavků, až po nástroje a metodiky rozvoje a stabilizace vztahů. Nepřímo tak vystihuje životní cyklus vztahů, korespondující s životním cyklem produktů. Publikace je unikátní především tím, že se zabývá aplikací na průmyslové (B2B) trhy.
Řízení vztahů se zákazníky (Jak úspět na trzích B2B)

260 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu