Zařazeno v kategoriích: Marketing a reklama, EKONOMICKÁ LITERATURA

Prezentace v marketingových komunikacích

Kopecký Ladislav

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Grada
ISBN
978-80-247-3123-0
EAN
9788024731230
Počet stran
160
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2010
Formát
B5
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes veškerý dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k velkým ironiím dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější.Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. A právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem, a to nejen v marketingu. Bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, pro kterou je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb, a nezapomíná ani na virtuální prezentace, jako je telefon, video, we b či e-mail.
Prezentace v marketingových komunikacích

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu