Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Reklama - jak dělat reklamu, 3. vydání

Vysekalová Jitka; Mikeš Jiří

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
208
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2010
Formát
B5
ISBN
978-80-247-3492-7
EAN
9788024734927
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Reklama - jak dělat reklamu, 3. vydání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu