Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Co nemám, neprodám

Eliyahu M. Goldratt; Ian Eshkoli; Joe Leer Brown

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Interquality
ISBN
9788090277069
EAN
9788090277069
Počet stran
200
Místo vydání
-
Rok vydání
-
Formát
150x210 mm
Tato kniha je pro oblast prodeje a distribuce tím, čím se světový bestseller „Cíl“ stal pro oblast výroby. I přes atraktivní ceny a zajímavé akce se Paul White, zkušený vedoucí pobočky rodinného maloobchodního řetězce, už delší dobu potýká s klesající ziskovostí svého obchodu. Řešení se překvapivě začíná rýsovat v okamžiku, kdy havárie vodovodního potrubí donutí Paula a jeho manželku Caroline k provedení několika změn v chodu společnosti. Zatímco se všichni těší na konec nouzového stavu a obnovení „starého pořádku“, objeví se neočekávané zprávy z finančního oddělení. Cesta k řešení, které vyšvihne rodinný řetězec obchodů na výrazně ziskovou, razantně expandující, mezinárodní společnost, je však ještě dlouhá.
Co nemám, neprodám

438 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

Copywriting

Copywriting

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu