Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu

Karlíček Miroslav

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Grada
ISBN
978-80-247-3541-2
EAN
9788024735412
Počet stran
224
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2011
Formát
17x24 cm
Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu: reklamy, direct marketingu, public relations, podpory prodeje, event marketingu, sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od českých či slovenských publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podíle lo množství expertů z marketingové praxe.
Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu