Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Učebnice a skripta

Statistika v terénních průzkumech, 2. vydání

Pecáková Iva

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
236
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2011
Formát
B5
ISBN
978-80-7431-039-3
EAN
9788074310393
Výzkumy veřejného mínění významně ovlivňují chování politických sil, průzkumy trhu se stávají přímou součástí rozhodovacího procesu ve firmách, nacházejí uplatnění u výrobců, prodejců, v reklamě, ve finančních institucích i ve službách. Praktická analýza údajů z terénních průzkumů, které často nemohou být zjišťovány jinak než dotázáním zkoumané osoby, je však dnes nemyslitelná bez využití výpočetních systémů. Kniha doc. Ivy Pecákové, vydaná nakladatelstvím Professional Publishing, se zabývá pořizováním a především vyhodnocováním dat ve výzkumech trhu a veřejného mínění z pohledu statistika. K jejímu využití potřebuje čtenář základy teorie pravděpodobnosti, matematické statistiky a maticové symboliky. Z obsahu: Pořizování dat; Rozsah výběru a kritéria jeho volby; Statistické zpracování primárních dat; Zobecňování z výběru na populaci; Srovnání dvou nebo více populací; Ověřování a modelování závislostí v kontingenčních tabulkách; Možnosti užití metod vícerozměrné statistiky.
Statistika v terénních průzkumech, 2. vydání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu