Analýza obsahu mediálních sdělení, 3. vydání

Reifová Irena

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
150
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2011
ISBN
978-80-246-1980-4
EAN
9788024619804
Třetí vydání knihy poskytující úvod do problematiky politické komunikace a obsahové analýzy mediálních informací. První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.
Analýza obsahu mediálních sdělení, 3. vydání

165 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu