Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Finance a podnikání

Strategické řízení podniku

Zuzák Roman

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
176
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2011
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-247-4008-9
EAN
9788024740089
Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné podniky tyto přístupy využívají, řeší problémy manažerů se strategickým rozhodováním a zabývá se faktory, které při tom musí vzít v úvahu. Současně se publikace věnuje problémům spojeným s realizací strategie, především v oblastech podnikové kultury, interní komunikace a řízení změny. Kniha je určena manažerům v podnikové i veřejné sféře a jejím cílem je inspirovat je a ukázat širší souvislosti strategického rozhodování. Pedagogům a studentům ekonomických fakult vysokých škol pak kniha rozšíří jejich pohled na strategické řízení o další souvislosti a aplikace v podnikové praxi.
Strategické řízení podniku

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu