Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

Frey Petr

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
212
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2011
Formát
16x23 cm
ISBN
978-80-7261-237-6
EAN
9788072612376
Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu