Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Jak psát reklamní text, 4. vydání

Křížek Zdeněk, Crha Ivan

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
224
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-247-4061-4
EAN
9788024740614
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšířena je kapitola o tvůrčím psaní, větší pozornost je věnována textům webových prezentací, autoři zmiňují i nové trendy v marketingových komunikacích se zaměřením na reklamní text a nevyhýbají se ani etickým aspektům reklamní tvorby. V knize, která je určena jak studentům, tak praktikům v oboru, se dozvíte, co má dobrý reklamní text zachovávat a čeho se má vyvarovat, jak vytvořit název firmy či produktu, jak složit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků i jak textově připravit expozici na výstavě. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.
Jak psát reklamní text, 4. vydání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu