Vize tržního úspěchu

Tomek Gustav, Vávrová Věra

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
264
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
Formát
B5
ISBN
978-80-7431-071-3
EAN
9788074310713
Kniha zkušených autorů přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Jednotlivými kapitolami nás provázejí pánové Oříšek (klade otázky, které zajímají současný marketingový management) a Louskáček (odpovídá a nabízí řešení). Z obsahu: Orientace firmy na trh; Jak určit vlastní výchozí pozici?; Kdo je zákazník?; Analýza konkurence; Management produktu; Konkurenceschopnost inovací; Úspěšná marketingová komunikace se zákazníky i dodavateli atd. Jedna z nejlepších knih o moderním marketingu u nás.
Vize tržního úspěchu

298 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu