Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Finance a podnikání

Agenda 21 - co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21.století, 2.vydání

Michael Hammer

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
260
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
Formát
14x23 cm
ISBN
978-80-7261-244-4
EAN
9788072612444
Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce podnikového reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící "nadvlády zákazníka" a globální hyperkonkurence. Vychází s novou předmluvou autora. Překlad z angličtiny Hana Škapová.
Agenda 21 - co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21.století, 2.vydání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu