Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Finance a podnikání

První kroky v podnikání

Václavíková Martina

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
112
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2012
Formát
14x21 cm
ISBN
978-80-2650-013-1
EAN
9788026500131
První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom: * jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další manažerské povídky, * jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty a svoji prodejnu a jak jim o sobě dát vědět, * jak nalézt silné stránky a příležitosti tam, kde právě jste, * a jak je využít ve svůj prospěch, * jak se odlišit od konkurence, * a spousta dalšího důležitého povídání o smysluplném řízení vašich kroků, které byste se bez této knížky nikdy nemuseli dozvědět.
První kroky v podnikání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu