Slovník politického managementu a volebního marketingu

Kubáček Jan

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
104
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
Formát
14x21 cm
ISBN
978-80-247-4013-3
EAN
9788024740133
Přinášíme slovník obsahující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina zmíněných termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace. Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a politické psychologii. Tento slovník neslouží pouze jako příručka pro vyhledávání pojmů, jde zároveň o kompaktní text, který lze číst souvisle.
Slovník politického managementu a volebního marketingu

189 Kč


  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu