Velký slovník marketingových komunikací

Jurášková Olga, Horňák Pavel a kolektiv

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
272
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-247-4354-7
EAN
9788024743547
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje komplexní přehled a vysvětlení základních pojmů užívaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblasti marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol.
Velký slovník marketingových komunikací

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu