Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Finance a podnikání

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Šedivý Marek, Medlíková Olga

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
144
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-247-4040-9
EAN
9788024740409
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizacích: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu