Public relations a zpravodajství

Tomandl Jan

Dostupnost
skladem
Vydavatel
VeRBuM
ISBN
978-80-8750-028-6
EAN
9788087500286
Počet stran
151
Místo vydání
Zlín
Rok vydání
2012
Formát
A5
Jde o recenzovanou monografii, která popisuje hlubokou proměnu současných médií, a zejména vliv internetu a sociálních sítí na zpravodajství a každodenní novinářskou práci. K hlavním vývojovým trendům řadím třeba internetizaci, deprofesionalizaci, tabloidizaci, zrychlování nebo fragmentaci zpravodajství. Pro každý z trendů formuluji soubor opatření a doporučení, jimiž by se měli řídit profesionálové v public relations a tiskoví mluvčí, pokud nadále chtějí úspěšně spolupracovat s médii a dosahovat příznivé publicity. V celé knize vycházím z přesvědčení, že podmínkou úspěšné komunikace s novináři je poznání a pochopení zákonitostí současných médií a rutiny mediálních profesionálů.
Public relations a zpravodajství

200 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu