Rozumíte svým zákazníkům?

Bloudek Jan, Henych Michal, Kubátová Sláva, Müller David

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
212
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2013
Formát
12x20 cm
ISBN
978-80-7261-258-1
EAN
9788072612581
Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější projev – reklamu. Autoři – lektoři TC Business School – názorně vysvětlují klíčové části marketingu a ukazují, jak do nich zapojit všechny pracovníky ve firmě.Vychází v edici Action Learning – praktický management.
Rozumíte svým zákazníkům?

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu