Skvělé služby - Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou

Hazdra Adam, Jiřinová Kateřina, Kypus Lukáš, Harazínová Veronika, Lunga Vojtěch

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
160
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2013
Formát
14x21 cm
ISBN
978-80-247-4711-8
EAN
9788024747118
Na trhu ojedinělá knížka je určena všem, kteří se ve firmách a dalších organizacích zabývají výzkumem, designováním, zlepšováním a poskytováním služeb zákazníkům. Kolektiv českých autorů s mnoha zkušenostmi z praxe připravil praktický a čtivý text s mnoha reálnými příklady, díky kterému se vaše firma stane ve službách jedničkou. Dozvíte se, jak služby ovlivňují chování zákazníků a proč by vás měly zajímat, co je to design služeb a jak se při vymýšlení služeb znovu přiblížit lidem, jak vypadá skvělá služba a jakými nástroji a metodami můžete své služby zlepšovat. Kniha je psána pro české podmínky s porozuměním zákaznickému chování našich lidí a fungování firem u nás. Budete pozitivně překvapeni nejen jejím obsahem, ale také moderností zpracování a svěžím jazykem.
Skvělé služby - Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu