Faktory ovlivňující CSR reportování

Kašparová Klára

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
135
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2013
Formát
A5
ISBN
978-80-2105-985-6
EAN
9788021059856
CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.
Faktory ovlivňující CSR reportování

227 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu