Zařazeno v kategoriích: Marketing a reklama, EKONOMICKÁ LITERATURA

Holistická marketingová koncepce

Barčík Tomáš

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Ústav práva a právní vědy
ISBN
978-80-9052-472-9
EAN
9788090524729
Počet stran
112
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2013
Formát
15x23 cm
Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.
Holistická marketingová koncepce

200 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu