Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Holistická marketingová koncepce

Barčík Tomáš

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
112
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2013
Formát
15x23 cm
ISBN
978-80-9052-472-9
EAN
9788090524729
Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.
Holistická marketingová koncepce

230 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

Marketing 4.0

Marketing 4.0

Jak na sítě

Jak na sítě

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu