Zařazeno v kategoriích: PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA, Pedagogika

Učit (se) příběhem

Hábl Jan

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Host
ISBN
978-80-7294-901-4
EAN
9788072949014
Počet stran
120
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2013
Formát
13x21 cm
Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. To je zřejmé i z věhlasu Komenského díla Labyrint světa a ráj srdce. Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé odpovědi. Nejedná se o vyčerpávající pojednání narativu jako literárního fenoménu, ale spíše o interdisciplinární případovou studii, v níž je literární útvar (Komenského Labyrint) analyzován s didaktickými brýlemi na očích. Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku.
Učit (se) příběhem

189 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu