Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

Selected elements of information management and marketing in higher education

Chromý Jan, Ryashko Liubov, Dvorak Donna

Dostupnost
skladem
Vydavatel
ExtraSystem
ISBN
978-80-8757-011-1
EAN
9788087570111
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2013
Tato publikace přináší zajímavé pohledy na informační management a marketing webových stránek. Webové stránky jsou považovány za nástroj pro prezentaci jakékoliv tématu. Mohou být také prezentační vrstvou pro komunikaci s cílovou skupinou nebo cílovým segmentem trhu elektronického podnikání. Výhodou této publikace je její zaměření na vysokoškolské vzdělávání. Autoři se snažili poukázat na některé prvky informačního managementu a marketingu v relativně homogenním prostředí vysokých škol. V samostatných kapitolách podpořili své názory vlastními výzkumy. Na tvorbě se podílela trojice autorů z Čech, Ruska a USA.
Selected elements of information management and marketing in higher education

176 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu