Sedm smrtelných hříchů podniků - úpadek a etika managementu

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
192
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2013
Formát
A5
ISBN
978-80-7400495-7
EAN
9788074004957
Kniha přináší nevšední pohled na problematiku úpadků, bankrotů a insolvence podniků. Snaží se najít odpověď na otázku: Proč podniky krachují? Je vliv státních zásahů a subvencí větší než vliv výše zdanění? Nebo je podíl lidských chyb v rozhodování absolutní a všechny ostatní důvody neúspěchu podniku jsou jen projevem doprovodným? Mohla by existovat taková tržní a svobodná ekonomika, která by neznala krachující podniky? Publikace podává nejen ryze ekonomický pohled na problematiku úpadku podniků (např. struktura kapitálu jako nástroj snižování rizika úpadku, kolektivní charakter a náklady insolvence, motivace věřitelů dlužníka v defaultu), ale velká pozornost je věnována také chybám manažerského rozhodování v klíčových otázkách. Nakolik mohou být charakterové vlastnosti manažerů fundamentální příčinou chybného rozhodnutí s fatálními následky pro budoucnost podniku? Součástí knihy je také Výkladový slovník a stručný Rejstřík. Kniha je určena především pro manažery z praxe, ale jistě poslouží také jako vhodný zdroj informací studentům vysokých škol ekonomického zaměření.
Sedm smrtelných hříchů podniků - úpadek a etika managementu

290 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu