Marketing služeb - efektivně a moderně, 2. vydání

Vaštíková Miroslava

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
272
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2014
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-247-5037-8
EAN
9788024750378
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.
Marketing služeb - efektivně a moderně, 2. vydání

349 Kč


  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu