Kreativita v reklamě

Horňák Pavel

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
296
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2014
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-8750-049-1
EAN
9788087500491
Na základě množství výzkumných projektů, které autor v rámci českých i mezinárodních grantů za ta léta vedl, poznatků ze svých výzkumů, knížek a studií o reklamě, ale i další odborné literatury i praxe reklamního textaře se pokusil vytvořit publikaci o tvořivosti nejen v reklamě. Jejím přínosem by mělo být formulování vlastních teoretických postulátů, ale i praktické rady pro všechny ty, co se v reklamě ocitli. Na oblast reklamy autor aplikuje nejen teoretické zdroje a vědecké poznatky z oblasti kreativity, ale i z oblasti pozitivního myšlení. Kreativita je nejen hledání a přinášení nových nápadů, postupů, ale často i boj. S okolím i se sebou samým. Zapalme si však nyní s ní dýmku míru a pokusme se v mírovém kouři najít její tajemství...
Kreativita v reklamě

299 Kč


  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu