Zařazeno v kategoriích: PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA, Pedagogika

Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce

Chvál Martin, Kasíková Hana, Valenta Josef

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Karolinum
ISBN
978-80-2462-057-2
EAN
9788024620572
Počet stran
110
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
Formát
A5
Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit. Jak toho dosáhnout ve školní výuce? Odpovědí na položenou otázku je tato publikace. Ve svých východiscích se opírá jak o empirické výzkumy, tak sdílená odborná přesvědčení. Autoři nabízejí strukturované nahlížení na školní výuku skrze situace, které napomáhají rozvoji kompetence k učení. Tyto situace jsou v publikaci charakterizovány. Na jejich základě byl navržen pozorovací arch. Ten byl výzkumně prověřen a je doložena jeho vysoká spolehlivost v rukou zaškolených a zacvičených pozorovatelů. Představená metoda pedagogického empirického výzkumu může sloužit těm, kteří do strategie výzkumného bádání zařazují pozorování výuky a tematicky se orientují na kompetenci k učení. Publikace může být přínosná i pro učitele. Obsahuje relativně konkrétní popis „ideální“ výuky a tím dává učitelům inspirační zdroje pro orientaci vlastní výuky. Může být využita i pro přípravu učitelů či v jejich dalším vzdělávání.
Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce

115 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu