Hudba v reklamě

Bačuvčík Radim

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
220
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2014
Formát
23x17 cm
ISBN
978-80-8750-051-4
EAN
9788087500514
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Hudba v reklamě

299 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu