Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

Soukal Ivan, Draessler Jan

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
160
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2014
Formát
14x21 cm
ISBN
978-80-247-5465-9
EAN
9788024754659
Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady (ekonomickou ztrátou) jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu a provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie. Na základě výsledků navrhují vlastní řešení, které by přispělo k tomu, aby si spotřebitel mohl zvolit základní bankovní služby za optimální cenu vzhledem ke svým potřebám. V závěru je provedeno modelování cen těchto služeb v aktuálním prostředí asymetrické informace v komparaci se situací po realizaci navrženého řešení pro zpřehlednění trhu. Autoři vycházejí z rešerše a vlastních empirických šetření spotřebitelského chování v ČR za účasti více než 20 000, ve druhém šetření více než 8 000 spotřebitelů. Šetření a i další výsledky jsou založeny na dlouhodobé spolupráci autorů s tematickým webem bankovnipoplatky.com.
Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu