Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Reklama, propagace a marketingová komunikace

Clow Kenneth E.

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
504
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2008
Formát
A5
ISBN
978-80-251-1769-9
EAN
9788025117699
Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení. Publikace je určena: * studentům ekonomického zaměření, kteří chtějí získat co nejvíc informací o reklamě, propagaci a marketingové komunikaci * pro lidi z reklamních a marketingových agentur, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi ze zahraničí Naleznete zde například následující témata: * firemní image a řízení značky * nákupní chování – modely nákupního rozhodování spotřebitelů i firem * analýza propagačních příležitostí, segmentace spotřebitelských i mezipodnikových trhů * řízení reklamní kampaně, výběr reklamní agentury * tvorba reklamy – strategie sdělení, realizační rámce, typy reklamních triků, výběr reklamních médií * podpora prodeje – propagační taktiky * spotřebitelská propagace * osobní prodej, databázový marketing a řízení vztahu se zákazníky * vztahy s veřejností, sponzorské programy a regulace * internetový marketing * marketingová komunikace pro malé podniky * hodnocení efektivity marketingových programů
Reklama, propagace a marketingová komunikace

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu