Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Public Relations (Základní teorie, praxe, kritické přístupy)

L'Etang Jacqiue

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
340
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2009
Formát
B5
ISBN
978-80-7367-596-7
EAN
9788073675967
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.
Public Relations (Základní teorie, praxe, kritické přístupy)

575 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu