Zařazeno v kategoriích: Personalistika, EKONOMICKÁ LITERATURA

Praktický personální marketink. Řízení lidských zdrojů v pracovněprávních souvislostech

Šlapák Tim Čeněk, Štefko Martin

Vydavatel
Ústav státu a práva AV ČR
ISBN
978-80-87439-19-7
Počet stran
144
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2015
Formát
A5
Předkládaná publikace se poutavou formou zaměřuje na potřeby personálního řízení těch, kdo již řídí zaměstnance nebo se na tuto činost připravují. Pokrýva jak dovednosti řízení a vedení lidí, tzv. měkké dovednosti, tak i právní aspekty s tím spojené. Probíra kompletní funkce manažera, od přípravy na nábor zaměstnancu, přes jejich výběr, rozvoj, hodnocení, motivaci, odměňování, vedení disciplinárních rozhovoru, evidenci zaměstnancu, personální audit, podtrhuje duležitost komunikace s nimi, uplatňování emoční inteligence manažera, ukazuje na rozdíly mezi řízením a vedením a probíra další prvky potřebné pro výkon profese manažera. Přidaná hodnota této publikace spočíva nejen v tom, že je zde duraz na praktický přístup současného manažera v naší společnosti, ale také v tom, že tyto měkké dovednosti jsou doplněny pohledem pracovněprávních předpisu.
Praktický personální marketink. Řízení lidských zdrojů v pracovněprávních souvislostech

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu