Česká literatura a nová média

Piorecký Karel

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
300
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2016
Formát
14x21 cm
ISBN
978-80-2002-578-4
EAN
9788020025784
Od druhé poloviny devadesátých let 20. století je literatura šířena nejen prostřednictvím tištěných a audiovizuálních médií, ale využívá zároveň bezbřehý a dynamicky se vyvíjející prostor internetu. Nové digitální technologie zasáhly jak do procesu tvorby literárního textu, tak do procesu jeho recepce – a nenechaly beze změny ani principy, podle nichž dosud fungovala literatura jako komplexní komunikační systém. V čem se liší způsob tvorby a zveřejnění literárního díla v podobě textu digitálního a tištěného? Jak se změnila pozice čtenáře v prostředí interaktivních médií? Je vztah české literatury k novým médiím v nadnárodním kontextu v něčem specifický? A jde skutečně o revoluční změny, nebo jen o obměny starších literárních forem přenesených do nového prostředí?
Česká literatura a nová média

365 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu