Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví

Leška Rudolf, Ondřejová Eva

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
ISBN
978-80-7408-173-6
EAN
9788074081736
Počet stran
136
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2018
Formát
A4
Učební text vhodný i pro neprávníky plynule vykládá institut práva duševního vlastnictví a práva mediálního, a to včetně mnoha názorných příkladů z právní praxe. Část mediálního práva představuje právní regulaci základních komunikačních kanálů od tisku, televize a rozhlasu k novým médiím a sociálním sítím. Výklad se zaměřuje na odpovědnost jednotlivých médií ale i jednotlivců vytvářejících mediální a reklamní obsah. Text seznamuje také s regulací reklamy, nekalou soutěží a stále významnějším právem na ochranu osobnosti. Bilingvální česko-anglické vydání.
Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví

222 Kč


  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu